לוריאל פריז היא מותג הקוסמטיקה המוביל בעולם, ההופך את מוצרי היופי היוקרתיים לזמינים ונגישים לכולן. מאיפור וטיפוח עור ועד טיפוח וצבעי שיער, רוחנו החלוצית מובילה אותנו למצוינות מדעית ולחדשנות מתמדת. אנו מחויבים לבטיחות, יעילות ואיכות כבר מעל 110 שנה. כמותג שתמיד דגל וחגג העצמת נשים, לוריאל פריז מאתגרת את הסטריאוטיפים המקובלים ומציעה פרשנות מודרנית למילה "נשיות". ואכן, אנו תומכים בכל אישה בדרכה להגשים את עצמה על פי כללים משלה.
יופי בתנועה
לוריאל פריז הייתה פרי יצירתו של החוקר אז'ן שילר, שהתעניין במיוחד במחקר מדעי והביא לחידושים משמעותיים בענף היופי מאז והיום. 110 שנים של מחקר מדעי חלוצי לאחר מכן, לוריאל פריז מציגה בגאווה מגוון מוצרי יופי מתקדמים ביותר, בטוחים לשימוש, ובעלי יעילות מוכחת קלינית. נדרשו שנים רבות ליצירת, פיתוח ושיפור חומרי הגלם המרכיבים את מוצרינו: Ceramide D משקם במוצר הטיפוח Elseve Total Repair, Mexoryl SX, מרכיב מסנן UV יציב וידידותי לסביבה, ו-Pro-Xylane - מרכיב כימיקלי אורגני העשוי מסוכר ובעל פעולת אנטי אייג'ינג, במוצר טיפוח העור האייקוני שלנו, Revitalift Laser.
החיפוש התמידי אחר חדשנות הוא חלק מהזהות שלנו, ולוריאל פריז לוקחת את הרעיון עוד צעד אחד קדימה עם מדיניות האחריות התאגידית שלו. מאז 1989 - 14 שנה לפני שזה הפך לדרישה חוקית בענף - הפסקנו את הניסויים של כל אחד ממרכיבינו בבעלי החיים, והתחלנו בניסויים בתחליף חדשני, Episkin, להבטחת בטיחות מוצרינו. Episkin הינו תוצאה של למעלה מ-30 שנות מחקר מדעי ופיתוח בתחום הנדסת רקמות, הינו כלי רב ערך להבנה עמוקה של המנגנונים הפנימיים של ביולוגיית העור מבלי שייצור חי אחד ייפגע.
אז מה צופן העתיד? אנו ממשיכים לחדש באחריות, וכעת אנו שואפים להחליף את כל בקבוקי השמפו שלנו לפלסטיק ממוחזר או הניתן למחזור עד סוף השנה.
יופי המעורר השראה
לוריאל פריז, סמל של יופי צרפתי בכל רחבי העולם, מייצגת יופי בכל צורותיו. אנו מאמינים כי אין יופי אחד, אלא כי כל אישה ייחודית בדרכה שלה. "צוות החלומות" המפורסם של לוריאל פריז מורכב משגרירות מכל העדות והרקעים, ביניהן כוכבות מעולמות הקולנוע, האופנה והמוסיקה. נשים יוצאות דופן אלה מייצגות את המותג ברמה הבינלאומית, ומשקפות את מגוון הלקוחות שלנו. בתרבות אובססיבית לנערות, ושבה נשים מבוגרות מרגישות בלתי נראות ולא רלוונטיות, לוריאל פריז חברה ל"ווג" הבריטי להשקת יוזמת "The Non-Issue"- פרסום משנת 2019 המסביר מדוע הגיל לא אמור להוות בעיה.
התרבות הצרפתית מהווה מקור השראה ליצירת המוצרים של לוריאל פריז, אך לא רק. מעבר לקוסמטיקה, המותג גאה לייצג את רוח הפריזאית החופשיה והחל לתת חסות למספר אירועים מרכזיים. מאז 1997, לוריאל פריז היא השותפה הרשמית של פסטיבל הקולנוע היוקרתי בקאן, ומעמיד את כשרונותיה באיפור לרשות עולם הקולנוע.בנוסף, אנו מציגים מדי שנה את הידע והמומחיות שלנו ביופי במהלך שבוע האופנה בפריז. כמותג "ממוקד צרכנים", אנו גם הופכים את האירועים הצרפתיים המסיביים הללו להזדמנות לחלוק עם הציבור את המומחיות שלנו ביופי. אנחנו מספקים גישה רחבה יותר לשבוע האופנה בפריז הנערכת פעם בשנה עם 'Le Défilé L'Oréal Paris' עם תצוגת האופנה הראשונה הפתוחה לכולם.
יופי שיעצים אותך
"כי אני שווה את זה."
חמש המילים הפשוטות הללו הפכו להצהרת יופי והעצמה נשית, והפכו את היוקרתי לנגיש לכל אישה. באאמצעות הסלוגן הזה, לוריאל פריז יצרה את המסר הפרסומי הראשון שאי פעם הדגיש את החשיבות של הביטחון העצמי. מאז הופעתה הראשונה בשנת 1971, סיסמת פרסום זו של לוריאל פריז שואפת לגייס את הצרכנים סביב המותג והערכים של זהות עצמית. אבל זהו לא הסמל היחיד להעצמה נשית של המותג.
מבין שגרירותינו נמנות נשים המהוות מודלים לחיקוי המגלמות העצמה נשית, והמעודדות אחרות לממש את הפוטנציאל שלהן כל יום מחדש.אווה לונגוריה היא מנהיגה פמיניסטית בתעשיית הבידור, ג'יין פונדה היא פמיניסטית אייקונית הנלחמת למען זכויות הנשים והאקולוגיה.ליה קבדה עובדת עם קרן "Lemlem" המסעיית לנשים אוּמנות באפריקה להתפתח באמצעות סיוע בבריאות, חינוך ועבודה.דאוצן קרוס משתפת פעולה עם עמותת "Elephant Crisis Fund", הנלחמת נגד אכזריות כלפי בעל חיים בתעשיית האופנה.
בכל מה שהיא עושה, לוריאל פריז מדגימה את הערכים הפמיניסטיים שלה באמצעות אירועים כמו "Women of Worth". מזה שנים רבות לוריאל מפגינה כבוד רב לנשים יוצאות דופן המקדישות את זמנן למען קהילותיהן. האירוע מספק פלטפורמה מרכזית לאושיות אלו ותומך בהן באצמעות מיזמים משמעותיים.
Stand Up!
"לוריאל פריז מייצגת העצמה נשית בכל תחומי החיים של האישה. הטרדה במקומות ציבוריים באה בניגוד למחויבות שלנו להעלות את תחושת הערך העצמי של כל אישה. בשיתוף פעולה הדוק עם איגוד מרכזי הסיוע של נפגעות תקיפה מינית, אנו מזמינים גברים ונשים לקום ולהגיב בבטחה כאשר הם נתקלים או חווים הטרדות. יחד נוכל ליצור עולם נטול הטרדות בו ילדות ונשים יסתובבו בביטחון. המטרה שווה את המאמץ." דלפין ויגייר-הובאס, נשיאת המותג העולמית של לוריאל פריז.
באמצעות השקת היוזמה הבינלאומית שלנו "Stand Up", בהשתתפות עם העמותות המקומיות והמומחים של Hollaback!, אנו שואפים ללמד מיליון נשים וגברים לדעת כיצד להתערב כאשר הם עדים או חווים מצבים של הטרדות רחוב, כי אנו מאמינים ביצירת תרבות של כבוד הדדי. כי כולנו שוות ושווים את זה.
*איפסוס - סקר בינלאומי בנושא הטרדות מיניות במרחבים ציבוריים - לוריאל פריז - אפריל 2019.